Известие

Collapse
No announcement yet.

Общи приказки 166

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от iveli Покажи съобщение
    Разкритието е че това копче има функции при местене нагоре и надолу които функции не са обозначени върху него
    При мен не е така. Имам ел пакет без памет и с хоризонталното копче може да се движи седалката напред - назад или да и се променя наклона и спрямо хоризонталата. С вертикалното копче се променя само наклона на облегалката.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
      При мен не е така. Имам ел пакет без памет и с хоризонталното копче може да се движи седалката напред - назад или да и се променя наклона и спрямо хоризонталата. С вертикалното копче се променя само наклона на облегалката.
      Защото нямаш памет.
      Лумбалната опора идва с паметта.
      1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

      Comment


      • Някой за DSP-то нещо?
        166 3.0 V6 226кс и 155 1.7TS 115кс-евридейката.

        Comment


        • Първоначално публикувано от Trenkata Покажи съобщение
          Някой за DSP-то нещо?
          От смущения или лоша ел. връзка по комуникационния канал между усилвателя и ICS - са може да се получи това. Почисти връзките от двете страни на кабела. Черния конектор откъм усилвателя и 26 пиновия откъм ICS-а.


          159 1.8 MPI
          166 2.0 TS (ex)

          Comment


          • Този на усилвателя лесно,но за другия ICS-а трябва да се свали ли?
            166 3.0 V6 226кс и 155 1.7TS 115кс-евридейката.

            Comment


            • Да.


              159 1.8 MPI
              166 2.0 TS (ex)

              Comment


              • Ок,ще пробвам първо с този на усилвателя отзад и ако не се оправи после ще ми трябва помощ за свалянето на ICS-а.
                166 3.0 V6 226кс и 155 1.7TS 115кс-евридейката.

                Comment


                • Първоначално публикувано от Trenkata Покажи съобщение
                  Ок,ще пробвам първо с този на усилвателя отзад и ако не се оправи после ще ми трябва помощ за свалянето на ICS-а.
                  Ето едно видео. Аз лично стигнах до леко подмъкване на ICS-а, но не успях да го сваля.
                  https://www.youtube.com/watch?v=IOguHeF_xec
                  166 JTD '02 ; 155 1.9TD BASE MY.95 ; 146 1.6TS Junior '98 - бракувана, продава се на части ; 155 1.8TS SILVERSTONE '94 -продадена

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от PEPI-2ALFA Покажи съобщение
                    Ето едно видео. Аз лично стигнах до леко подмъкване на ICS-а, но не успях да го сваля.
                    https://www.youtube.com/watch?v=IOguHeF_xec
                    Щом си освободил двете контри и е мръднал напред, трябва да излезе. Поразклати го. Може някой кабел отзад да се е закачил и да задържа.


                    159 1.8 MPI
                    166 2.0 TS (ex)

                    Comment


                    • Хлабините на клапаните при всички 2.4 дизели еднакви ли са Видях в ръководството на ЕСО за 136 Същите ли са за 140 и 150
                      ALFA ROMEO 166 2.4JTD 98 136НР бивша, 2.4JTD 2002 150НР настояща

                      Comment


                      • Момчета,някой има ли наблюдения за файтона на Фолксваген?Чудя се дали да не се направя на файтонджия и утре да отида да разгледам една бензинка.Не е италианка но все ми се кара нещо по голямо, чуденето остава.
                        До тук, два фиата,алфа жулиета,алфа 164 2.0 ТС,две капи 2.0.5.20V.Сега отново на старата любов алфа-този път 166 2.5 v6

                        Comment


                        • По добре се огледай за Мерцедес,тия файтони съм чувал ,че имат доста болежки.Тва ,ако си се насочил за немска лимузина от премиум клас.

                          Comment


                          • A8!
                            164 td-1989,164 td-1993,166 2.4 jtd 20V-2004,ibiza 1.0i-2000,DELTA INTEGRALE 2.0 16V Turbo-1991

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от iveli Покажи съобщение
                              Хлабините на клапаните при всички 2.4 дизели еднакви ли са Видях в ръководството на ЕСО за 136 Същите ли са за 140 и 150
                              Да, всм 25-35 изп 30-40
                              sigpic
                              156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                              "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от 164 td Покажи съобщение
                                A8!
                                Утре ще ходя да гледам една А8-ца.Малко по-стара година е, но на първи разговор с познат на продавача я обявяват за перфектна. 2004 г. 4.0 тди.Да видим. А и не ми се разделя с алфата.Най- вероятно ще я оставя и нея в семейството.По тази кола не съм оставил нищо да ме дразни и да има дефект.Често съм сменял и здрави детайли само защото исках да е перфектно всичко.По добре да махам дизеловата 166-ца.Тя се кара от зет ми и я би градушка.
                                До тук, два фиата,алфа жулиета,алфа 164 2.0 ТС,две капи 2.0.5.20V.Сега отново на старата любов алфа-този път 166 2.5 v6

                                Comment

                                Working...
                                X